شرایط گارانتی ایران

یکی از مهم ترین بخش ها در مجموعه ایران مموری بخش خدمات پس از فروش می باشد و به این موضوع اهمیت زیادی می دهیم. ما در ایران مموری عقیده داریم پس از اینکه کالا فروخته شد تازه همکاری بین ایران مموری و خریدار آغاز می شود و هرچه این همکاری طولانی مدت تر باشد قطعا هر دو طرف نفع خواهند برد. در همین راستا جهت حل مشکلات احتمالی خریداران، پس از فروش کالا، قوانینی که خدمات پس از فروش نامیده می شوند را پیش بینی کرده ایم که در ادامه شرح داده شده.

قوانین و مقررات :

  • تمامی کالاها دارای گارانتی شرکتی می باشند و ایران مموری در قبال گارانتی محصولات هیچگونه مسئولیتی ندارد.
  • جهت انجام گارانتی می توانید به دفاتر خدمات پس از فروش یا نمایندگی شرکت مربوطه در شهر خود مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات از شرایط گارانتی و آدرس شعب دفاتر خدمات پس از فروش  شرکت گارانتی کننده میتوانید به وب سایت شرکت مربوطه مراجعه کنید یا با آنها تماس بگیرید.

در صورتی که در شهر خود دفتر گارانتی شرکت گارانتی کننده وجود نداشت (نگران نباشید) ایران مموری در کنار مشتریان عزیز است.

جهت رفاه حال و جلب رضایت مشتریان ایران مموری این کار را برای شما انجام می دهد.

کالای مورد نظر را برای ما ارسال کنید و بقیه مراحل را به دست ما بسپارید

لطفا به موارد زیر دقت کنید:

  • فقط از طریق پست اقدام به ارسال کنید.

  • قبول یا عدم قبول انجام گارانتی به قوانین و مقررات شرکت گارانتی کننده مربوط می باشد.

  • مدت زمان گارانتی محصولات با توجه به شرایط تعیین شده شرکت گارانتی کننده می باشد( که معمولا 7 الی 10 روز زمان میبرد).

  • هزینه ارسال و دریافت گارانتی به عهده مشتری می باشد



.

آدرس جهت ارسال گارانتی برای شرکت ایران مموری :

تهران - پرند - فاز6 بلوار کوه نور پروژه سابیر بین الملل بلوک 28 واحد4